גלאי העשן שזיהה את השריפה; דיירים בביתר פונו לביה"ח

בנצי לייזרוביץ No Comments on גלאי העשן שזיהה את השריפה; דיירים בביתר פונו לביה"ח

שריפה בדירה בעיר ביתר עילית תושבים חולצו מבניין בוער ושניים פונו לבית החולים בירושלים | כשעתיים לפני השריפה הותקן במקום גלאי עשן שהתריע מפני הבעירה

צילום: כבאות והצלה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש נמסר כי בעקבות שריפה בדירה ברחוב רבי עקיבא בביתר עלית, אישה הרה הועברה לטיפול רפואי ומפקד משמרת לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה הורה על הסתגרות הדיירים בבתיהם

רב רשף כפיר כהן מפקד המשמרת: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה בדירה ברחוב רבי עקיבא בביתר עלית. מיד כשהגענו למקום זיהינו עשן כבד האופף את חדר המדרגות, לוחמי האש שנכנסו לבניין דיווחו על שריפה בקומה -1 ועל עשן רב העולה לשאר הבניין".

"הוריתי על הסתגרות הדיירים בבתיהם ובמקביל צוותים נוספים מבצעים סריקות אחר לכודים ולשחרר חום ועשן. במספר דירות מתגוררים דיירים מבוגרים, וכן משפחות עם תינוקות ולוחמי האש הורו להם להישאר בחדר בבית מאוורר ונקי מעשן.

בתום האירוע פונו שני נפגעי עשן לבית החולים לקבלת טיפול רפואי כמו כן מספר דיירים נזקקו לחילוץ של לוחמי האש. והסתבר כי כשעתיים קודם פרוץ השריפה הותקן גלאי עשן על ידי לוחמי האש לזוג אזרחים ותיקים שתי קומות מעל מוקד השריפה

בימים אלה מתקיים שיתוף פעולה בין מחוז יו"ש לעיריית ביתר עלית בנושא "בית בטוח לאזרח הוותיק" במסגרת שת"פ זה מתקינים לוחמי האש של תחנה אזורית יהודה גלאי עשן בבתי אזרחים ותיקים בשיתוף מחלקת הרווחה והמחלקה להתנדבות בעיריית ביתר עלית.

הבוקר יצאו לוחמי האש לבצע התקנה של גלאי עשן, לוחמי האש התקינו את הגלאי בביתם של זוג אזרחים ותיקים ושוחחו עימם אודות "בית בטוח" ומה לעשות במקרה שריפה.

סמל שי בשור מפקד הצוות שהתקין את גלאי העשן מספר כי הסביר לדייר כי ברגע שגלאי העשן מצפצף עליו להימלט מהדירה יחד עם אשתו. עוד מספר סמל שי כי ברגע שהגיעו למקום השריפה ראו את אותו דייר איתו דיברו כשעתיים קודם נמצא מחוץ לדירה וכי הם עלו בעזרת סולם וחילצו אותו.

חוקרי שריפות של מחוז יו"ש בודקים את נסיבות פרוץ השריפה.



0 תגובות